Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Heinz Werner

Grattis Tina!

Vi hörs senare / Heinz

2007-01-27 @ 18:35:12
Postat av: Siv Werner

Älskade dotter vilken fin hemsida du har. jag har precis fått min dator som jag varit av med en evighet, ( för mig alltså ).Det är så mycket nu för mig att programmera och lägga upp på nytt ,så just nu får du nöja dig med dessa raderna. Underbart med lägenheten du fått GRATTIS.Skriver så fort jag får tid Puss o kram /mamma

2007-02-05 @ 18:54:37
Postat av: Siv Werner

Hej ! Fortfarande inget nytt,nåja jag kör ett mail till dig , så kanske jag får veta mera.puss o kram från din mor

2007-02-18 @ 15:54:52
Postat av: Siv Werner

Kära Tina !
Vilka incidenter man får ta del av, man blir ju livrädd av att läsa hur illa det kunde gått.Du behöver nog en man i huset i alla fall.Du har kommit åt Caps Lock knappen därför får du bokstäverna stora. Det är bara att trycka på den i gen så blir allt som vanligt.Det är så lätt att man nuddar vid den när man skriver......Du var rädd om dig önskar din mamma Siv

2007-02-21 @ 14:50:10
Postat av: Siv Werner

Heja min dotter du är så klok å så duktig !!
Ps. Är det bara jag som kommenterar ?Ds

2007-02-23 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback