Bilder till nästa inslag

Hittade lite mer bilder till mitt nästa inslag som kommer efter detta.

 Min vackra Zandra   Höll ju på att glömma minstingen än så länge, snart blir det ju en
                                                                                         till. Detta är lilla Wigor med sin stora pappa Björn.

 Wigor i Thailand.     och så en sista bild på snyggingen stylad av kusin Robin.

Dessa bilder skulle ligga ihop med nästa inslag. Med Wigor blir det 8 barnbarn och ett på väg.
                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Jane

Äntligen har jag hittat din blogg , himla kul med alla foto på ungarna. Jag följer dig.
Kram Jane

2007-06-26 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback