Semesterbilder

Hej alla kära bloggläsare!!
Ledsen att jag dröjt så länge men här är jag anyway!!  Har jobbat en vecka och har nu två veckor till.
Till att börja med var vi på lite campingsemester Zandra Fanny och Jag. Vi började med Skara sommarland och drog vidare ner västkusten. Slutade med Skåne.

Bilderna får väl tala för sig själva en del.
 Dom började resan med att bada med kläderna på.
 Skara Sommarlands camping
 Brudarna     Tyvärr gick bara ballongen upp ca 20 m  i luften.

 Glass i stora lass  Gud va sött!! ( i dubbel bemärkelse)

    en jättefin camping som hette Åsa. Sent på kvällen satt tjejerna på berget och spelade gitarr och sjöng. Skulle vilja påstå att hela veckan var en enda stor musikresa. Helt underbart!!

 
Detta är MIN dotter kan man bli annat än stolt!?
    Det sjöngs för fullt i bilen hela tiden utom när Fanny somnade.
  Banan på hallandsåsen var rolig.
  Torekov Hovs hallar


 Mera sång och musik hos Heinz  

Resan hittils var oerhört trevlig och vi stannade hos Heinz över natten och fortsatte vidare ner till Malmö och Almåsa.
I morgon ska ni få fortsättningen på den trevliga semestern. Den kommer i tre delar så i morn blir det del två.

                                                                                                                                            Godnatt vänner!!
                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du är igång med bloggen igen! Ja vad säger man, syrran börjar bli mer och mer lik mig, skitsnygg!! :) ha ha...

2008-08-05 @ 16:49:45
Postat av: Sandra

Zandra kan ju bli modell vilken dag hon vill. Så himla fin! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback