Semestern del 2

Vi hade alltså kommit ner till skåne.

 brudarna på stan i lund  så gick dom lös på pianona i musikaffären

   Jag hade fått larm på en blåvingad årta och detta väder väntade mig nere vid nabben i falsterbo. jag fick inte fågeln den gången och inte på ett par andra heller men så småningom tog jag den och det blev min 300 art. Fick så småningom champange av Jane så jag fick fira min fågel!

  Tjejerna hade varit i danmark själva och shoppat lite. Bilden är tagen utanför christoffer i Malmö.

  Hemma hos Robin i hans loge.

   en dag på stranden

 kusinerna i Almåsa    bildbevis på mitt i prick

och det är ingen fejk faktiskt. Zandra prickade rätt när vi spelat klart.

    



Vi hade en väldigt rolig och trevlig eftermiddag kväll i Almåsa.  Fanny och Zandra åkte hem på lördagen och jag stannade en vecka till . Mycket hände alla dagar men det har gått så lång tid nu så det känns svårt att relatera kring allt så här i efterhand tyvärr.
Det finns en del 3 som handlar om Öland och som kommer att förklara varför min tid blivit knaprare.
Närsomhelst nån kväll så kommer del 3.                   
                                                                                                    Tack för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg outfit mamma! Kul att få se lite av Robins loge! Har du fler bilder av lägenheten? Är nyfiken!

2008-08-05 @ 16:53:59
Postat av: Linda

Mitt i prick...Ha ha ha sure baby..:)

2008-08-05 @ 20:41:18
Postat av: sandra

Fina bilder, saknar skåne !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback