Bilder

Hej, här kommer lite bilder på mitt nya rum ni vet det som var kontor förut. image409image410

Sängen kom tyvärr lite för högt upp så det lilla söta sängbordet jag målade blev alldeles för litet.
Löste det med att byta med Zndras som var mkt högre.
image411image412
Krokar för att hänga upp mina kläder på kvällen.
image413
Stringhyla som jag målat om.
image414

Så här löste jag rauterna.  Hyllor från Indiska. även byråknopparna.
image415
Byrån är laserad i en skön grön nyans. Tidigare tråkig träfaner med träknoppar.
image416

image417

image418

Härute i hallen hamnade kontoret numer.

Ja så nu bor man i tre rum och kök  ha ha. så det kan gå med genialiska ideer. Jag sover jätteskönt därinne.
Söta rosor på väggarna och ljust blev det också. 
   Natti natti
                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var verkligen mysigt. Har ju sett det i verkligheten! Ha ha Jeanette är ju bara för rolig!!

2008-05-05 @ 18:19:56
Postat av: sandra

Ja jag såg ju oxå rummet live och det är verkligen jätte fint och mysigt.

Postat av: Siv Werner

Tapeten är ju ljuvligt romantisk. Smart med spegelväggen, så verkar allt mycket större.Kan förstå att du sover skönt därinne å du behöver inte va rädd när du vaknar på morgonen.....Numera behöver jag själv undvika alla speglar!!Tusen kramar min duktiga dotter

2008-05-06 @ 07:28:54
Postat av: Tina Gustafsson

Fick mig ett riktigt gott skratt!! Jo, nu är det ju så att speglarna limmade jag upp redan då det var kontor av just den anledningen att det skulle se större ut. Nu när jag gjorde om så går det inte ta bort speglarna utan att ha sönder dom och det tyckte jag var onödigt. Så det var bara att gilla det man ser på morgonen och vänja sig vid det men kan avslöja att det är ingen höjdare och även jag undviker annars speglar så gott det går.

2008-05-06 @ 22:00:38
Postat av: The "Pear"

Hallå sommarflickan!

Hoppas att du haft en bra semester trots ryggskott.Jag har varit i precis samma situation nyligen, men är nu igång och jobbar igen.Det är väldigt lugnt här så jag fick tid över till detta.Jag är imponerad över din kreativitet och smarta lösningar.

Kram från en gammal beundrare!

2008-08-01 @ 09:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback