GLAD MIDSOMMAR !!!

Jag önskar er alla en riktigt skön midsommarhelg!
Lite osäkert på vädret sägs det men vi får väl se....

Vi brukar väl inte ha så väldigt fina midsommaraftnar vad jag kan minnas. Kommer väl ihåg förra året ute på Ringsö då mitt yttertält blåste bort och det var så kallt att jag inte orkade gå upp och ta fatt i det.
Jag låg kvar i mina fårskinnsfällar som Ronnie förskaffat mig. Zandra och Fanny låg i det större och mer rejäla fjälltältet så dom sov så gott i stormen :)
Men vi hade ändå en jätterolig midsommar verkligen!!!
I år blir det tyvärr inte Ringsö som jag hoppats på av flera olika anledningar av variant.....Linda höggravid och kan inte gå ur och i båtar :), Jeanette tycker det blir jobbigt med lilla Svante i husvagnen vilket är förståerligt, "husfolket har ingen varmvattenberedare som fungerar, och det dåliga vädret de senaste veckorna har gjort att det ej funnits tillfälle att ordna upp saken. :-(  så synd men det blir många fler tillfällen under sommaren att komma dit hoppas jag.

Så gott folk ...i år har jag valt en annan typ av midsommar. Jag åker till Dalarna och tänker skåda fågel i huvudsak.
En midsommarstångresning ska hinnas med i Västanvik troligen.


Mina balkongblommor








 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar på dig. Hälsa alla Kramar från Netha o Lelle Och du torpet kommer vi ihåg.Kul o se bilder därifrån.Tycker det är sig likt.

2009-06-18 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback