Mitt Gamla Torp i Småland.

När jag åkte hem från öland vecka 21 så åkte jag in till torpet och tog lite foton.
För er som inte vet så var detta ett torp jag hyrde när barnen var små och det ligger mittemellan oskarshamn och västervik. Det var för oss paradiset på jorden och vi har otrligt många fina minnen från den tiden. Jag tillbringade stora delar av året här i 7 års tid. Jag var också där hela sommarloven från dagen skolan slutade och till den började.



En altan på gaveln har byggts till.



Grinden är lika skamfilad som den var då. Sista året var 1988 som vi var där. Den är ej målad sen dess.





På staketet lutar de störar barnen lekte med och byggde kojor av  på samma vis som vi lämnade det.




Den lilla lekstugan fanns inte då.



Detta var vårt badställe som låg nån kilometer från huset.


Ja det var några bilder från "förr".   Lite nostalgi.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Jag älskar det där stället!! Undrar hur det hade varit om vi fortfarande hade kvar det... Skulle nog inte tveka att köpa om det vore till salu!!

2009-06-14 @ 10:37:48
Postat av: tina

Ja Linda bland kan man fundera på sånt. Tyvärr har dom ju gjort ett modernt kök och blåst ut det gamla. Det är i allafall jag säker på att jag inte gjort. Min kära fina bästa vedspis! :)

2009-06-15 @ 06:32:08
Postat av: The Pear

Hej,

Ville bara önska en underbar midsommarhelg!

Det ser ut som jag minns det...

2009-06-17 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback