Vårtecken



En fin eftermiddag med Jeanette Hugo och Svante när vi hälsade på hos Emil.







Många hala fläckar stötte vi på och Hugo och jag fick hålla i varandra ordentligt.





Kvarlevor!





Framme hos Emil.








Klart det blev fikastund med smörgåsar i vårsolens värmande strålar.



Promenaden bjöd på vacker utsikt.


Vad vore livet utan lite fågelskådning också tycket jag och Hugo.




Därefter hemväg där en liten flicka väntade på att få leka med Hugo och jag åkte till mitt.

                                                                                                  Tack för en trevlig promenad lilla Hugo. ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken mysig dag med fint vårväder! Fina bilder! Det var längesen du la ut lite bilder. Kul! Han är så söt!!

2009-03-21 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback