Härliga Öland


Ännu en vårskådning på Öland. Underbart väder mycket fina fåglar.
Fick 2 nya kryss.
En vitvingad tärna och en brednäbbad simsnäppa.   Ska lägga ut lite bilder nu.

Jag hade prövat att ta bilder med min mobil genom tubkikaren och när jag ser dom i mobilen så ser dom bra ut.












Tyvärr den enda bild jag själv kom med på...!























Och han fick bara vara med bakifrån denna gången.

Ja just det jag glömde ju han också som tror han är en tupp....



ojdå det här var visst en riktig tupp fniss...


Visst tog jag många bilder detta var bara ett axplock och allt för ikväll , natti natti....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder !! DEn på den var ju jätte fin, verkligen din rätta sida oxå :)

2009-05-28 @ 21:47:05
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder !! DEn på dig var ju jätte fin, verkligen din rätta sida oxå :)

2009-05-28 @ 21:47:19
Postat av: sandra

båda kommentarerna var från mig, det blev dubbelt och utan namn.

Postat av: Linda

gud vilka vackra bilder! du skulle ju kunna göra egna vykort och sälja! Och du gjorde dig verkligen på den bilden!

2009-05-30 @ 09:29:16
Postat av: Jane

Du är lika söt i verkligheten.

Kram

från en som tycker kossor är söta.

2009-05-31 @ 19:18:43
Postat av: Lotta

Ha haha klockren kommentar (den med kossan)

Det är Humor =)



2009-06-08 @ 09:29:07
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback