Bilder från Påsk



Detta är efter jag klippte mig andra gången. Nu när bilden är tagen så har det ändå växt ut en del.

Detta är min lilla familj. Tyvärr fattas IDA 14 år,Björns första barn och mitt första barnbarn. Hon var hos sin mamma.



Där kom jag med på ett hörn också. På bilden är vi 20 st så med Ida 22 st. Ibland är vi ju många många fler när vi ses.  Försökte beskära den här bilden för att komma närmare men tyvärr blev skärpan suddig då.



Jeanettes verk . Den var såååå god. Naturligtvis åt vi god mat också .



Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att ha ett familje kort. Det är alltid någon som fattas när vi ska ta ett sådant kort.

Men tur att vi har en så stor soffa så alla får plats iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback