Bilder från Thailand



Vårt boende. Jag och Månz sov i lilla huset.



Från en annan vinkel bara.

Så här såg det ut inne hos Ronnies och Sandras hus.

Sovrummet ser väl härligt och inbjudande ut till skön nattsömn?
Skenet bedrar kan jag säga. Sängarna är stenhårda. Kian sov på madrassen på golvet. Den likadan.

Mitt rum. Samma hårda säng.




Poolen.

Månz.


Familjen MERKS... Månz Enzo Ronnie Kian Sandra






Sonkran...nyårsaftonen...vattenkriget som jag skrev om. Ni kan gå tillbaka till det inlägget om ni undrar vad vi gör:)






Paus från vattenkriget...









Naiharn på kvällen då vi åkte dit alla och åt.


Detta är Nicke ,Björns föredetta kompanjon på club lime. Han har numer bara bartänderskolan. Den som gick på tv förra året. Björn sålde ju sin del i den också.
Bakom Nicke sitter Colan med sin familj men det kommer bilder senare på dom




Naiharn innan solnedgången.


Poolen tidig morgon.


Nyvaken Månz.


En liten gäst.

Vi badar i området där Colan bor.

Hans hus som han ritat och byggt själv.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback