Sista natten

Den var inte så varm precis. Något fel på ac:n . Det gick inte att ändra temeraturwn. Inte heller stänga av den. Den hade liksom hakat upp sig. Det gick inte att stänga av den  manuellt heller.
 Månz skulle sova inne hos mig Stackarn kunde inte somna. Han hackade tänder. När klockan var två mitt i natten så fick han gå in i stora huset. Ronnie var ju inte hemma .
Jag kunde inte heller somna. Det var grymt kallt. Till slut så tänkte att jag måste göra något. Så jag funderade. Tog sedan ut ett batteri så allt som syntes på displayen försvann. Satte tillbaka det och väntade en stund.
 Då funka det !! Vet ni vilken temperatur den var inställd på ? 18 grader. Så inte undra på det var kallt. När jag då kunde ändra till 29 så blev ac:n tyst igen och till slut så somna jag. Den hade ju jobbat på högtryck. Vet inte vad som hände på kvällen för jag hade inte rört den alls, utan den blev bara så.

Nu sitter jag färdig för att åka till flygplatsen. För övrigt idag har det varot sola och badat. Håll tummarna att allt går bra så ses vi snart igen !!!
Du Linda när du läser detta så vill jag att du kommer hem till mig när du vaknat på måndag morgon. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

ok jag kommer..

2010-04-25 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback