Väl hemma

Kom hem igår. Det känns väldigt skönt. Jag är däremot väldigt trött. Jag är tjock i halsen och jag fryser.
Fördelen med Thailand är den sköna värmen men man kan ju inget göra. Jag skulle aldrig kunna jobba i den värmen och bo i Thailand. Nej absolut inte. Det räcker med semester för då kan man ju få lata sig lite och ju mindre man gör ju mindre svettas man. Mina läppar har blivit bättre sen jag kom hem men ännu inte bra. 

Zandra blev sååå glad för alla sina presenter. Har gett bort presenter till Linda och barnen och till jeanette och barnen. Det var så roligt att båda kom hit samma dag som jag kom hem.
Jag hade ju längat så mycket.
Jag blev mött på Arlanda med min egen bil så jag fick sen köra hem själv och jag kunde inte vänta med att träffa Zandra tills eftermiddan så jag åkte in till skolan . Endast iklädd sommarkläder och min skinnjacka och sandaler.
Skitbrun också. Dörren till skolsalen stod öppen och jag ställde mig i dörröppningen och tittade på henne tills hon tittade upp. Det tog ett par sekunder innan hon reagerade att det var jag. Hela ansiktet lyste upp och hon utropade MAMMA och sprang och slängde sig runt halsen på mig. Hon sa att hon först inte kände igen mig.
När hennes kompisar såg hur brun jag var sa dom bara Nej Tina det där är inte okej :) :)

Idag har jag lagat pannkaka det var mums. Igår åt jag potatismos och vegetarisk snitzel också gott.
Hade längtat så mycket efter pannkaka.
Ikväll var Lasse på besök och tittade på mina bilder. Trevligt . Idag har jag haft två kunder och så har jag tapetserat ett rum.
I morgon blir det tapetsering hela dagen.
 Det var dock skönt att komma igång att jobba och få lite tempo.
Gillar ju inte att göra ingenting egentligen.

I morgon ska jag börja lägga ut bilder från Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback