Vems Kläder ?

Först försov jag mig i morse. Lasse och jag skulle ha massagebyte halv nio, då vaknade  jag.
Jag blev tvungen att få en kvart extra på mig. So far so good...:)

Jag var den som skulle få massage först. När slutet närmade sig och jag låg på rygg på britsen och skulle få min nacke stretchad så böjs ju mitt huvud uppåt med hakan mot bröstet så att säga.
Då ser jag ju min vägg där mina ,i vanliga fall, kunder hänger sina kläder. Nu hängde där kläder.
Så precis i ögonblicket flyger en tanke genom huvudet vems är kläderna hade Lasse såna kläder???
I precis samma ögonblick inser jag vems kläder det var. Då brister jag så mycket i skratt som man bara kan med huvudet på det viset...mitt skratt hörs inte...jag får inte luft så mycket skrattar jag...till slut ser Lasse att jag skrattar men han hör inget...när jag till slut får fram vad jag skrattar åt så brister även han och det hela blev otroligt lustigt då det var mina egna kläder!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback