Barnvakt

Har varit barnvakt i helgen. Det blev dyrt.  Glömde lyfta upp datorn från bordet igår innan jag gick och lade mig.
Svante vaknade några gånger under natten så i morse när han vaknade vid sjutiden var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.
Hugo vaknade också. Han höll igång direkt med ett spel så alla kort låg utspridda över madrassen och Svante klev över korten så jag blev tvungen att lyfta bort honom och snabbt samla ihop korten så inte Zandra skulle bli arg att korten blev skrynkliga.
Jag var så trött att jag bara ville sova egentligen.
Det stod mig dyrt...Svante gick in i vardagsrummet och slet ner min dator i golvet så det mobila bredbandet gick sönder.
Då "vaknade" jag.
Tur att inte datorn gick sönder.
Kändes på ett sätt att det var mitt eget fel ...suck ! 

 




Det roliga var att han byggde legohuset upp och ner. Han la alltså taket mot golvet byggde och sen vände på det.









Dem är ju så söta och goa och jag älskar dem.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback