Dag 11 hemresan.

På morgonen steg jag upp tidigt och åkte ner till Falsterbo och skådade.
När jag kom tillbaka packade vi och åkte sen till Trelleborg. Tyvärr var inte datorn klar men vi fick ju träffa Tvillingarna och Gabby en gång till innan vi åkte så det var mysigt.

Hemresan blev lång ca 80 mil. Vi åkte utmed kusten och rakt upp i småland från blekinge. Avsikten var Loppisar och där fanns massor . Vi fyndade ordentligt ! Jag var ute efter gamla vaser och broderade dukar och det fann jag. Billigt !



Vi hade väldigt skönt resväder som synes. Semestervädret var ju jättefint hela tiden.














































Det var lite resbilder det :) (hade många fler)

Bonusbild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback