En ledig dag...

Obs! Skrev detta i förrgår men visste inte om jag skulle publicera det...men  nu gör jag det iaf.




Vad gör JAG en ledig dag ...hm...jo jag åker till Västerås förstås :)
Jag hälsar på en av mina systerdöttrar...väldigt trevligt !
Så  åker jag förstås till min pappa. Jag hade med mig hemgjorda pannkakor med sylt och vispad grädde. Pappa åt som en häst :) :)
Jag städar och tvättar tar hand om alla kläder. Städar hans garderob.
Vi åker till graven. Fick tag på jättefina blommor.

När jag åker därifrån så åker jag in till stan. Där hittar jag en gammal väns bostad.
Tänkte att jag skulle ta med mig en lapp och lägga i brevlådan om han inte var hemma.
Jag ringer på porttelefonen och blir insläppt :) När jag ringer på dörren öppnar ingen :(
Jag hade penna med mig men glömt papper haha typiskt mig.

Så jag reser hem igen...på hemvägen känner jag att jag snart vill tillbaka igen.
Nästa gång ska jag sätta min fot stan och känna mig för hur det känns att gå på mina ungdomsgator :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är svårt att hålla tillbaka tårarna när jag läser detta...

2010-08-26 @ 08:03:21
Postat av: Jenny

Hej Moster!

Det var väldigt trevligt att träffa dig & sitta & prata lite,,Det var ett tag sedan vi sågs,,hoppas nu i fortsättningen att det inte går lika lång tid emellan våra "träffar"

Kramar Jenny

2010-09-02 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback