Pippisar och Pappisar

Idag har jag varit ute och skådat. En fantastiskt fin dag. Vindstilla, molnigt, varmt,och ett spegelblankt hav.
Mycket fåglar fanns det.
Dock inte en enda rovfågel. En del vadare och mycket sjöfågel och gäss.
Kände mig dock som vanligt lite ensam...


Nu till lite "papp"bilder



Det här är min söta gamla 88-
åriga pappa som blir så glad när man kommer och ledsen när man går.



Vi hade precis ätit hemgjorda pannkakor med sylt och vispad grädde. Pappa åt som en häst 7 st :)



Ja, och här har vi en söt pappa till :) Detta är min 81-åriga pappa som också blir glad när jag kommer.
Blir som min andra pappa när jag går . Båda vinkar ger slängpussar och blir ledsna.





Båda har inget närminne men av olika orsaker.
Båda är underbara och kärleksfulla !!!                                                  Natti natti ...

Kommentarer
Postat av: katharina

Ju mer man ser på bilderna så ser man hur lika ni är.Ni är lika söta båda två.Förresten glömde jag ringa dig i går kväll jag försöker sen.Är på jobbet till nio i kväll.Kram

2010-09-02 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback