Min sem. juli. 2010

Dag 1 : Åkte halv fyra på morgonen. Hade sett en film som var läskig på kvällen innan 22.30 och hade tänkt åka då men tyckte det kändes läskigt i luften liksom.
Så det blev på morgonen. Tidigt.
Jag hälsade på mina barns pappor i småland. Åkte sen vidare till öland. Ville skåda lite och tänkte sova i bilen.
Jag åkte förbi huset i Södra Bårby och såg att värdfolket var hemma. Jag svängde in och hälsade och det visades att de höll på att packa in i bilen och erbjöds sig då att jag kunde få sova över i huset en natt gratis.
När jag varit nere i Ottenby åkte jag till mitt favvoställe och tänkte ändå sova i bilen , men larmet gick bilen hela tiden av nån anledning så jag strunta i det och istället åkte till huset. Gick upp klockan 4 och åkte iväg.
Resan fortsatte söderut efter att gjort klart Öland.
Höll på att somna flera gånger. Fanns ingen mack öppen med kaffe. Efter 10 mil. slockna jag på en OK mack och efter en halvtimmes sömn fick jag äntligen mitt kaffe. Jag åkte kustvägen. Badade i havet. Jätteskönt!!!
Tappade mina shorts i vattnet.



Fick hänga dom på tork inne  bilen.



Min middag på Öland.

Nu är jag i skåne och ska gå in och äta jordgubbar. Tar så lång tid att ladda upp bilder . Jag ska se allsång på skansen nu.    Återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback