Sem. dag 4

Nu har det hänt mig också ...precis som för många andra ...som inte heller har gjort kopior...DATORKRASCH!

ALLA mina bilder ...sorg och gråt. Håll tummarna alla att det går och få igen mina bilder.

Nu är målningen klar!






Robin och jag har varit i Malmö och shoppat idag. Jag köpte två billiga örhängen och en ring från 60 -talet  lila med plexiglas på en fin secondhandbutik.


Vi åkte sen till Höllviken och badade.



Det var jättehärligt i vattnet. Vi simmade ut tll flotten som syns längst ut och låg där och solade.





När vi sen kom hem till Robin igen så kollade Jonny min Andra dator och konstaterade en krasch.
Jag tog egentligen den här datorn med mig (jobbdatorn)för att få hjälp med ljudet. Så blev det den andra datorn som jag behövde hjälp med.  
Så vilken tur att jag tog båda med mig. Tycker inte om att vara utan:(
Nu är mitt enda hopp att Micke ska kunna fixa mina bilder från hårddisken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback