Sem. dag 9

Idag blev det några timmar på stranden. Robin Crisse jag och Zandra. Tog tyvärr inga bilder. Alltid problem med sanden på stranden.
Därefter åkte vi till Malmö för lite shopping. I en second hand butik hittade jag en så jäkla snygg äkta skinnjacka för 400:- .från italien och väldigt orginell men jag köpte den inte.


Jag köpte mig i allafall en extern hårdisk så nu laddar jag över mina bilder hela tiden.

Så åkte Zandra och jag tillbaka till Höllviken.  Hon skulle till crisse . Dom skulle ut på sjön med en segelbåt.
Jag och Rickard tog en tur med Mustangen och köpte glass.





En mycket bra dag igen :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att se alla dina bilder från din semester. Ser iallafall ut som om ni har det jätte bra.



Hälsa allihopa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback