Sem , forts. på dag 8

Lovade en fortsättning på dagen.

Jag Zandra och Crisse åkte till Almåsa en liten sväng.



Se så kul vi har ...haha och så snygga sen hihi...

Vi fikade på glass och pratade en stund. Klarade oss från getingarna .

Därefter åkte vi till Trelleborg och hälsade på Gabby och Tvinsen. Där fikade vi igen :)



När vi kom var det matdags och Gabby och jag fikade i lugn och ro :)



Mätt och nöjd liten Theo , men det är bara för en liten liten stund. Dom turas nämligen om att äta rapa kräkas gråta bajsa m.m ideligen. Gabby har det verkligen inte lätt.



Så var det dags för promenad . Den ser ju gemytlig ut påbild :) men det slutade med att jag fick bära Theo.
Fast dom är så underbara ändå ÅÅÅÅH.







Efter promenaden var det dags att åka hemåt igen men det gällde att välja tillfället då båda var glada samtidigt för man hade inte hjärta att gå om inte.

Vi åkte sedan och handlade till en grollkväll med Rickard och Jane. Jättetrevlig dag och kväll.

Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Jag tror förstås inte att det var groll !Det blev nog grillkväll. Det var naturligtvis vad du menade.Jätte kul med Zandra som bär min gamla hatt. Hon är modig !Tack för alla bilder. Ser fram mot nästa dag. Puss o kram !

2010-07-28 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback