sem.dag 7

Idag söndag kom Zandra hit äntligen. På morgonen sov jag ut. På förmiddagen åkte jag till stan och tittshoppade i väntan på tåget som var 80 minuter försenat. Tittshoppningen resulterade i ett par krokar som var jättefina och färgglada för 25 kr. Jag vill ha dom i min hall. Trött på det svarta nyckelskåpet. Vill ha in färg i min vardag.



Så äntligen kommer tåget in!

En trött Zandra stiger ur.

Hon skymtar i dörröppningen :)



Lite suddig bild men de andra blev istället så mörka. Kan dock se att hon är trött.




Vi for ner till Höllviken där vi ska vara resten av veckan.
En slappardag för övrigt. Crisse kom hit och vi Rickard Jane Crisse Zandra och jag åt middag sen blev det filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback