Semester dag 5

Givande och trevlig dag. Lite mer målning på morgonen men sedan en trevlig utflykt till Törringelund.







Man får ju hålla tillgodo vad som blir över...han är lite kort bara haha




Lite tok i parken.



Jajamen vi är mätta och glada :)







Jag var faktiskt så trött att jag knappt orkade gå...mormor siv var mycket piggare och raskare än jag .



Jag var glad ändå :)



Dock slutade dagen med en förskräckelse.

Lagom vi dukat ute på altanen med kaffe och jordgubbar så kom getingarna.

M. Siv blev så stucken i handleden och smärtan var enorm. Det var bara att fly in. Lite mer kring detta blev det förstås men allt lugnade ner sig till slut med en trevlig sjuksjöterska på telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback