Kära Pappa blev 88 År igår...

Gick upp halv fem på morgonen. (Sov hos Ronnie eftersom jag var barnvakt kvällen innan).
Jag var på jobbet redan kl. 5. Det var skönt att inte ha lika lång resväg som hemifrån.
( För er som inte vet så målar jag ganska mycket just nu eftersom det är lågsäsong på praktiken just nu).

Jag jobbade till 13.00 sen hem snabbt som attan och duscha och fixa till mig. Iväg till plantagen i södertälje och köpte blommor.
Var hos pappa vid halv fyra tror jag.
Jag blev så glad när han öppnade dörren för han såg så fin ut och piggelin:)
Strax efter mig kommer både Thomas och Anette . Thomas med sina barn Thom och Ida . Anette hade med sig Jannice och lilla Nemo.

Vi hade jättetrevligt och Anette hade fixat smörgåstårtan och Jannice hade bakat en jättegod rabarberkaka.
Hon är en sån fin tjej Jannice ! Det var så kul att prata med henne ....glad och humoristisk.
Jag måste också beundra min kära syster som hjälpte till så mycket med sitt lilla barnbarn...(så är inte jag alls.)
Har sett att både Liam och Nu Nemo har sin mormor som favorit :)

Jag stannade kvar hos pappa en stund när de andra hade åkt hem. Vi diskade och sen satt vi och pratade en stund .
Så var det dags att åka hem och denna gången grät inte pappa. Tror han tycker det är så roligt när vi alla kommer. 
Det var underbart att se honom le när han vinkade ...

Nu måste jag ila ner till praktiken...har kunder hela dagen idag!     Ha en skön dag trots regnet :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad roligt att han är piggare och gladare. Måste kännas så hemskt att åka när han är ledsen.

Lycka till på praktiken idag !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback