Mera Thailandsbilder...



Min kära vän Marina som jag lärde känna när vi var där.



Åh vad jag vill kasta mig in i dessa vågor igen och känna värmen mot kroppen och bli brun...
Fy för denna sommar som råder härhemma just nu...



Tarzans "Sandie"....hon passar liksom in i  djungeln denna vackra kvinna ...


Vet inte om jag kanske lagt in denna bild tidigare ...? Big Buddha.





Det är kul med vänstertrafik :)


Kian


Enzo fick ett roligt glas som Månz blev lite avis på :)



Ronnie Kian och Sandra


Månz som suktar efter Enzos glas :)













Måste ta en paus nu...fortsätter lite senare.

Zandra och Fanny och Elin ska ha en spelning ute vid Ulriksdals slott och jag ska skjutsa dom dit så jag måste  lyssna på deras genomspelning nu här...
och sen ge oss iväg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback