Midsommarafton

Hemma hos Jeanette serverades en fantastisk lunch och grillafton med sååå god mat och dryck. Jag var så mätt att jag höll på att spricka. Mellanmål med jordgubbar glass och grädde. På kvällen serverades en av hennes underbara tårtor denna gång med dajmkladdkaka med jordgubbsfromage och toppade med färska jordgybbar.
Det var en påkostad och vällagad midsommarmiddag.

Sandra skjutsade mig hem och när jag kom hem var alla flickorna hemma så det blev sång och musik på balkongen.
Dock slutade inte kvällen speciellt trevligt. Grannen som inte gillar vår katt och vår musik dvs,Zandras och fannys sång kom upp full och skrek hotfullt att det skulle bli ett slut på detta skrikande som han kallade det för. Klockan var kvart i elva.En midsommarafton.  Mycket otrevligt och jag blev en aning rädd. Han var så hotfull. Han stank fylla.
Till saken hör också den att flera i huset har haft fester till morgontimmar med hög musik och dom har han inte klagat på. Bara Zandra.
På måndag kommer jag att ta kontakt med botkyrkabyggen. Han är i grund och botten störd över våran snälla katt som han tror ska äta upp hans stora ouppfastrade shäfer. Att hans hund inte tål människor och katter har han inte förstått än mindre att våeran katt är så rädd för hunden att han skakar. Snuffe har hälsat på andra hundar i trappen utan problem. Det är shäferns ägare som det är fel på. Han gick för långt den här gången.

Jag sov inte på hela natten . Natten blev en pina.

Kommentarer
Postat av: The Pear

"Mot människans dumhet kämpar gudarna förgäves".

Jag hoppas att du får en underbar sommar med både

kärlek och sol.Du måste tänka lite mer på dig själv och inte bara att vara till för andra.

Puss,kram och skumbanan!

2010-07-01 @ 09:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback