Fånga dagen...

Låt inte din dag ta slut utan att du vuxit något.
Låt dig aldrig resignera, lev inte i tystnaden.
Låt dina ord beröra...
Låt ingen ta ifrån dig yttrandefriheten...                

Låt inte livet bara passera utan att leva det...

Idag har jag haft en fantastisk dag med en underbar vän med fika, vid vår lilla sjö, med givande samtal.
Därefter bar det av hem till Jeanette där den trevliga dagen fortsatte...
Mina härliga barnbarn badade i poolen vi pratade och solade.
Fortsatte sedan hem till Ronnie och Sandra där jag möttes av lilla Kian som berättade att dom faktiskt varit i Thailand :) :) Så gulligt! Först hade han glömt att jag var med.
Det första Månz sa var - Farmor ...var det hemskt att åka hem ensam? Han minns att jag var ledsen och det hade förmodligen berört honom. Jag fick så fina stenar av honom från Thailand:)
Jag fick också presenter av Sandra :) Tack igen Sandra!

Så fortsatte jag hemåt och äntligen hade jag fått mitt nya stativ som jag hämtade på posten. Så nu är hela uppsättningen klar. Tub och stativ. Fast jag är osäker på hur jag får ihop det men det ordnar sig nog.

Hoppas kunna ge mig iväg på lite skådning i morgon.

Dagen har också varit fantastisk på ett vis till och det var väldigt skönt att vara ledig på en vardag. 

Tack för en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback