Hemresan...

På morgonen när jag kom ner i köket var det kallt. Elementet i köket gick ju inte. Uptäckte också att varmvattensberedaren också slutat funka. Antagligen hade det gått någon huvudpropp och dom sitter på utsidan.
Jag bestämde mig för att åka hem. Hade ju suttit och frysit igårkväll när jag satt i tv rummet. Hade alla tjocka tröjor och dubbla byxor och raggsockor.
Så jag packade ihop och städade. Kalle och Annika skulle ju också åka hem idag så jag tyckte det skulle kännas ensamt utan dom.
Åkte ner en sväng till udden och spanade in några nya arter innan jag lämnade ön.

Det regnade idag så det blev inte mycket fotande men några bilder från bilen blev det. (kan ine ta ut kameran i regn)







Bilderna har lite dålig skärpa för att dom är tagna inne från bilen.








Ja det var allt från Öland denna gången :)

Resan hem gick bra och airbag lampan har slutat låta utan endast lyser så det var lugnt hem.


Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Ja men det känns skönt att du kommit hem från kylan. Hoppas du inte får några men (förkylning etc) efteråt. Skönt att du fått sova ut , men roligare drömmar hade väl varit dig förunnat.Kramar

2010-10-24 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback