Klar med nästan allt...

Renoveringen är i stort sett klar. Jag ska göra köket lite bara när jag kommer hem från Öland. 
Har tagit bilder men orkar inte lägga ut dom ikväll. Ska iväg tidigt i morgonbitti och ska snart sova. 

Har haft sån ågren idag för hur jag ska göra ...åka eller inte åka...
Fanns inte tid till att byta till vinterdäck. Idag var en sån där trött orkeslös dag. Trots att jag ändå gjorde mycket inför resan så räckte inte orken till att byta däck. 

Jag har något elfel på bilen också för det är så knäppt så knäppt att jag inte kan reda ut det här. 
I allafall när jag åkte till Ica Maxi så började min airbag lampa lysa och leva rövare med varningssystemets plingande. 
Jag blev så himla rädd och tänkte nu flyger väl den där himla bagen i fejan på mig snart...så jag lutade mig automatisk åt sidan haha men det blev lite krångligt att köra ...så jag fick ha tilltro till ödet att inget hände.

När jag handlat och sen skulle åka hem så var den tyst. 

Innan hade jag tänkt att om den fortsätter att låta och om mina fåtöljer inte blir sålda idag så åker jag INTE. 

Larmet tystnade och fåtöljerna blev sålda ....så då är det väl dags att åka då. 

Jag ska ju mellanlanda i Västervik så om det blivit oväder innan jag ska därfrån så blir jag kvar tills det slutar. Jag kommer inte att åka i mörkret.

Ha det bra alla och sätt på vinterdäcken i tid även om ni är trötta :) Klä er varmt det gör jag :) Har värsta vinterjackan med mig!  Många kramar till er alla ....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback