Mera 50 tal :) :)



Skärmen hör tyvärr inte till men jag var och jagade och detta hittade jag för tillfället i allafall.

Foten är ju givetvis från 50 talet och ni minns väl min kära svartvita vas i hallen ?

Jag är så kär i den här lilla detaljen som man tänder och släcker lampan.



Är väl söt på mitt lilla bord?

Den här fina pianopallen hittade jag på blocket. Vet inte alls från vilken tid den kommer men Zandra har länge behövt en riktig pianopall och den här var väldigt fin till pianot och hon kan öppna den och lägga ner noter i den.

Haha ser att Siri råkat komma med på ett hörn bildligt talat , vänsterkanten bakom kameraväskan :)

 


Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Oj oj oj Lampan är ju helt underbar , så bra det blev tillsammans med de andra prylarna.T.o.m bordet gjorde sig bra när det kom saker på det. Bra att du behållit soffan ! Den är ju utmärkt att ha för barnbarnen att sova i !

2010-10-30 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback