Så här blev det...



Vad tycks ?



Kolla vilken underbar 50-talslampa !  Hittade på antikboden i skultuna.



Den här vasen är en riktig goding !



Teckningarna som sitter på glasrutan har Månz ritat till mig. Det är jättefina fåglar och dom måste sitta där :)



Så skönt att slippa det mörka svarta.



Så vacker den är eller vad tycker ni?



En riktig 50-tals raritet :) :) Jag love it ! Hittade den i skultuna!



Ajdå den blev lite mörk kanske...



Det är där under tv:n som jag vill ha den där sideborden jag visar på nästa inlägg. Då skulle nog stereon få flytta till vinden. Bättre att köpa högtalare till laptopen!



Vad tycks ? Hittade på blocket ! Love it !



Soffan också från blocket 1000:- Tyvärr ingen 50-tal men bekväm. Ikväll hittade jag en underbar soffa med fåtölj från 50-tal för 1500 :- men nu känns det lite försent. Ska gå in och kopiera ska ni få se den.



Detta 50-talsbord fick jag ge 100 :-för :) När Zandra flyttar ska jag ha det i köket med två såna där fina pinnstolar ni vet som är så klassikst 50-tal.

Nu ska jag gå in på blocket igen :)  Ska söka grejer på Tradera också. Vill ha såna där trådfruktfat.








Vilken soffa tycker ni är den snyggaste ? Den jag har eller den här 50-talssoffan?

Nu orkar jag inte mer ikväll. Godnatt ! Alla !



Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad fint du fått det !!!

Hallen ser ju ut som i en annans lägenhet. Kanon fint !!!!

Postat av: sandra

Soffan o fåtöljen var ju fina men nu har du ju redan köpt en soffa. Eller så köper du dom för 1500 och säljer den du har för 1500. Så har du inte förlorat något på det.

2010-10-20 @ 21:04:26
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så jättehäftig tapet mamma!! Skitsnyggt!!Jag tror att den soffa du har är skönare att sitta i, men den andra är helt klart coolare. Ring mig direkt du kommer hem, måste se allt live. Kram på dej.

2010-10-21 @ 22:05:20
URL: http://htt
Postat av: Linda

Nu blev jag jättesugen på att renovera min hall oxå! vi måste titta på tapeter när du kommer hem...

2010-10-21 @ 22:14:00
URL: http://htt
Postat av: Jane

Så fint du har gjort det! Jag håller med Linda angående sofforna.

Kram

2010-10-22 @ 09:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback