Barnens och mitt Paradis...


Bilderna är scannade så dom hamnar lite konstigt tyvärr

Dem ni skymtar på bilden är Jeanette och Björn.



Här är jag, Björn, och Jeanette ligger i vagnen.


Här sitter jag med då mina fyra barn. Ensamstående mamma redan då sedan några år bakåt.
Jeanette sitter i knät. Björn suger på tummen :)
Ronnie har långt hår :) , men Linda då det är sommar och varmt och där sitter du med en långärmad tröja.
Det var inte likt dig haha. För övrigt är du dig precis lik faktiskt.

Nu en vacker vinterbild på paradiset...


Detta var kvällens nostalgitrip ....Godnatt alla !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer ihog det hör stället,,vist har väl jag varir hör??

2010-09-17 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback