Barnvakt..

I helgen åt Månz och Kian.
Det har varit fantastiskt roligt.
Skådning och loppisar på lördagen även äppelplockning i Sturehov. Linda kom också med barnen. Jättetrevligt . Vi fikade tillsammans på Utterns Cafe. Därefter hem och göra äppelpaj.
Inomhus har det varit ett skapande av dess like med teckning och målning och klippning och skulpterande :)

På söndagen blev det mer skådning och Då kom Omar och Jeanette till Skogen med barnen och det blev massor av svamplockning. Trevlig matstund i skogen med en liten lägereld som Omar fixade med barnens hjälp.

Skogen tog musten ur alla...vi var så skönt trötta när vi kom hem :D

Senare åkte Jeanette och jag till Emils grav och gjorde höstfint .
Jag hjälpte även till med svamprensning och fick svamp med mig hem.
Allt som hände med barnen i skogen var så kul att det skulle ta så lång tid att återge här.  
                                          Önskar alla en trevlig Måndag tillmötes...

Kommentarer
Postat av: Sandra

O jag är så himla glad för helgen jag och Ronnie fick. Den behövde vi verkligen.



Tack o massa kramar. Du ........ Jag tror min ichias nerv ko

MIT i kläm. Ont gör det iallafall.

2010-09-28 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback