Bilder från 5 sept.



Curts syster Anita

Linda Curt och Zandra



Fin bild på Linda tycker jag :)

Curts andra syster som heter Janet och som är tvilling med Anita (första bilden).



Curt och Jeanette

Johan med familj har anlänt.

I bakgrunden Joanna och Clara och Milo.

Joanna ger sin farfar en kram  ( Johan är min bror för er som inte vet)

Här är Clara på väg att göra detsamma.



Johan och Milo

Här har Carina kommit med på bild. Det är Anitas dotter. Curt är alltså Carinas morbror.

Carina

Det här det är mina flickor det :)



Detta är från vänster Gisela , hennes dotter, och Anita som levt med Curt i många år med sina då 4 barn.
Gisela är en av dem. Anita har fem barn numer. De flesta känner väl till skådespelerskan Claudia som vann Lets dance. Hon är Anitas femte barn.

Gänget :)


Nä , mina pojkar kom inte....syns att dom fattas, jag HAR ju fem barn. Det hade varit skoj och fulländat att haft dom med på bilden.



Mycket fin bild ...Tack flickor !



Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Det var synd att inte dina stiliga söner var med . Vilket blickfång det varit bland alla flickorna.Sätt gärna in varsin bild av Björn och Ronnie. Det hade platsat här tycker jag.

2010-09-09 @ 13:49:26
Postat av: Anonym

Jag högaktar dina söner att dom inte är med på ditt familjekort. Dom vet vilka sina morföräldrar dom har är.

2010-09-09 @ 22:20:48
Postat av: Din syster Anette

Övre kommentaren är från mig missade att skriva det. Kan även tillägga att har man adopterat bort ett barn har man sagt ifrån sig alla rättigheter och skyldigheter från båda parterna (biologiska föräldrarna och det biologiska barnet)Vet givetvis även att dina tjejer vet vilka deras morföräldrar är. Alltså våran mamma och pappa

2010-09-10 @ 17:25:28
Postat av: Siv Werner

Här handlar det inte om rättigheter eller skyldigheter , utan vad Tina vill och känner.Man kan ju ha känslor även för sina biologiska föräldrar.Det skall du väl inte missunna henne !Tina är väl så mån om sin adoptivpappa som man någonsin kan önska , men hon har ett stort hjärta där det finns utrymme för mycket kärlek till många .

2010-09-11 @ 18:38:40
Postat av: Linda

Tack för bilden när jag tuggar ;) Självklart kommer mormor Britta och morfar Roland alltid vara mina riktiga morföräldrar! Men det är ju väldigt spännande att få veta nåt om sina rötter. Tex så har jag redan upptäckt likheter hos Curts bror Gunnar. Jag har ärvt hans ena öga;) ha ha det hänger lite precis som på mig!! Nä, jag håller med Siv har man ett stort hjärta så är det bara dumt att inte fylla på det med mycket kärlek!!!

2010-09-12 @ 00:19:44
Postat av: Siv Werner

Självklart är man nyfiken på sina rötter. Kan inte förstå att det kan väcka missund eller avund ,eller överhuvudtaget tillrättavisas.Linda jag tycker att Gunnar och Björne har likhet med varandra ochså.Tycker fortfarande att mamma skall sätta in bilder på pojkarna så får läsarna bedömma själva och spåra likheter.Kram till dig

2010-09-12 @ 13:30:32
Postat av: Anette

Det finns inget missund eller avund i detta. Det vet Tina också. Siv, ta reda på hur det ligger till innan du kläcker ur dig något.I det här fallet hände något som gjorde Tina ledsen, och mig förbannad. Jag älskar min syster och unnar henne allt gott.

2010-09-13 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback