Nu ska jag berätta....

Vad jag gjorde i helgen...

I helgen var jag lärarassistent på Axelsons på den nya kursen Yogamassage.

Kan ni gissa hur kul det var ? Två hela dagar och jag ska fortsätta till mars nästa år då kursen är slut. Det blir en helg i månaden.
Det var så intressant att märka att detta kan ju jag ! Jag hade nåt att dela med mig. Kände mig säker.
Kände mig till nytta också. Mina lärare är så himla mysiga båda två. Det roligaste var en man som anmält sig till kursen. Han var 93 år !!!
Tyvärr fick han inte delta aktivt för han hade pacemaker.
Han var en pigg och vital och fullständigt otrolig. En renlevnadsmänniska som sysslat med massage och andra tekniker när han var yrkesaktiv. Nu var han aktiv :)
Han visade oss massor av intressanta saker.  


 

  Till vänster i turkost står Vandana min lärare.

Och här har vi Johan min andra lärare  Vandanas man .

Den här blev lite suddig tyvär

Godnatt alla !!!




Kommentarer
Postat av: Siv Werner

2010-09-14 @ 12:30:05
Postat av: Siv Werner

Lite roligt med dina olika gubbar , men roligast är dock ditt deltagande i Yogaundervisningen tycker jag.

2010-09-14 @ 12:32:59
Postat av: Gabriella

Hej Tina!=) Ja de är lika på långt håll men inte alls på nära håll nu längre;) Mmm där hade du fel, hehe! Theo överst & Max längst ner, inte lätt=) Hur är allt med er? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback